کو نواها ! کو صداها ؟ ( یک راز )

 

ترانه ها ، زبان احساس هر دوره و صدای حال و روز مردمان یک عصرند ؟؟؟؟؟؟

 

دوران طلایی ، روزهای آفتابی ؟؟؟؟

 

من آمده ام وای وای ، من آمده ام عشق فریاد کند من آمده ام که ناز بنیاد کند من آمده ام ای دلبر من الهی صد ساله شوی در پهلوی ما نشسته همسایه شوی  تو با اون موی طلا قد و بالای بلا منو شیدا می کنی چرا نمی رقصی قد و بالای تو رعنا رو بنازم نوگل باغ تمنا رو بنازم دخترهمسایه شبای تابستون گهی می اومد روی بوم پرت می کرد هر دفه یک گلی میون خونمون یعنی زود بیا روی بوم دلش نمی گرف آروم ، صبحت بخیر عزیزم. با آنکه گفته بودی دیشب خدا نگه دار. با انکه دست سردت از قلب خسته تو گوید حدیث بسیار. صبحت به خیر عزیزم خانم گل آی خانم گل واسم سخته تحمل ، قدمات روی چشمام بیا به اینور پل ، یه روز می دونم بی خبر سر زده از راه می رسی جون خسته از بیدار شب با صبح فردا می ... روز تولد تو میلاد عشق پاک برای دیدن تو پیشونیم به خاک پیشونیم به خاک من سر سپرده هستم تا مرز جون سپردن با یک اشاره تو حاضر برای مردن حاضر برای مردن  بلا آی بلا دختر مردم بلا آی بلا بوی گل گندم ، بلا اون قد رعنات پر از ناز و کرشمه س نگاه کن جای پامون همون جا لب چشمه س گل اندام گل اندام فقط من ترو می خوام این خوشگل من شیطون بلائه خیلی دلبره خیلی بلائه با همه به جزء من بی وفائه آره نجابتش حرفی نداره  حالا ناز ناز ناز ناز نازتو بنازم  بیا یار بیا یار بیا نازتو بنازم

 

دوران....... روزهای ...... ؟؟؟؟

 

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم یادت نمی یاد اون همه قول و قرارایی که با تو .... نشکن دلمو به خدا آهم می گیره دامنتو عاقبت یه روز ، به پای تو هدر شدم یه عمره دربه در شدم. همیشه در سفر شدم حالا میای میگی برو. هم سوختم و ساختم برات آبروم و باختم به پات. شدم دلیل خنده هات حالا میای می گی برووووووووووووو ، آینه گلدون شونه خونه عزیزم عزیزم عزیزم من درد تو سرد برگرد برگرد ساعت دیوار چشمات قلبم آلبوم گریه نامه عاشق آینه گلدون شونه خونه نمیای نمیخوای عزیزم گریه و التماس تو قشنگی خیالم ِ کشتن و آتیش زدنت آخر عشق و حالمه. پشت سرم گفتی که من درگیرو قاطی پاتیم تف به مرامت عوضی از سرتم زیادیم  ......................... ................................................................................................................

 

 

 عشق هم اینچنین است ؟    آیا ؟

  

قربون صدقه رفتنو دارین ؟

 

 

 یه کوچولو وقتتونو به من می دین ؟

 

راز ناز و نیاز

اول بذارید یه چیزی رو روشن کنم می دونین مرد هم گاهی ناز می کنه اما چه خرکی و ابلهانه ! هیچ  موجودی در عالم از ازل تا ابد در ناز کردن به اندازه مردها ابله نیست نه اینکه فکر کنین زود راضی می شه ها نه فقط شکل ناز کردنش غلطه ، بلد نیست ، یه وقتایی سر همین قاطی کردن ، فاجعه به بار میاد مگر اینکه زن مقابلش اون لحظه رو خوب بگیره و طرفو از تونل رد کنه (هر کی که هست مادر، و و و)

سیستم روحی روانی مرد بیشتر برای ناز کشی آفریده شده  تا ناز کردن به همین دلیل وقتی تو اون دور می افته به طرز وحشتناکی سوتی می ده و چه بسا با عرعر ! ولی خدا وکیلی اینقدم بدشو نگیم وقتی مردی تصمیم می گیره ناز زنی رو بخره و مردو مردونه پاش می ایسته ، نمی دونین  ......  نمی دونین ...... نمی دونین که چه می کنه ! اونایی که دیدن چرا ولی دلم می خواست می شد الان یه تصویر و مثال زنده از این ماجرا که دارم می گم براتون میذاشتم تا این نمی دونین  رو از نزدیک ببینین . از این لحظه به بعدتو همین نوشتار من می گم راز ، شما هر چی دوست دارین بگین

ناز کشیدن برای مرد کاری نداره چون مطابق قانون طبیعته اما ادامه اونه که مرد و از نامرد جدا می کنه همه مردا ، همه مردای عالم تا وقتی که به وصال زنی می خوان برسن هر کاری می کنن دست به هر ابزاری می برن (من شرافتمندانشو دوست دارم ) و با تمام وجود ناز که چیه دستمال مصرفی خانم رو هم ممکنه به چشماشون بمالن اما .......... اما ........ وای خدای من تمام مرگ عشق ها و پیوند ها و دوستی ها و در کنار هم بودنها از همین نکته کلیک می خوره ........ اما به محض اینکه به وصال اون خانم می رسن و سیراب می شن انگاری همه چی خاکستری می شه و رنگشو از دست می ده و بعضی وقتا باور نمی کنن اون آدم قبلیه خودشون بودن نکته همین جاست اگر مردی پس از رسیدن به زن مورد نظر و دستیابی به سکس ، از کمیت و کیفیت ناز کشیدن غافل نشد مطمئن باشید که او رابطه کاملی ایجاد کرده  و نتایج دلنشین یه رابطه انسانی برای جفتشون بدست میاد چه بسا بهتره نازکشیدن در هردو اندازه وکیفیت بیشتر هم بشه .... ناز کشیدن کاری است همیشگی و جاویدان که تمام زنان جهان باهاش زنده و شاداب می شن به شرط استمرار و دائمی بودن ، اگر مردا ، کمی فقط کمی فراموش کنن به هر اتهامی ممکنه دچار بشن چه درست و چه نادرست در ضمن نکته ای که خیلی مهمه اینکه

هر مردی نمی تونه ناز هر زنی رو بکشه  بعضی زنا ناز دارن ایییییینننننننن هوووووااااااااا    قددددددددد خداااااااااااااا  (فقط یه توضیح کوچولو بدم که پایه اش گذاشته بشه هرچقدر مقدار ناز یه زن بیشتر باشه قدرت و حس زنانگی در او بالاتره ،‌ از همه نظر ، بنابراین مرد مقابلش هم باید خیلی مرد باشه از همه نظر ، تا بتونه روح سرکش و ناز بی کران اونو به جون بخره و از پا در نیاد ،‌ احساس این زن بقدری بالاست که بعضی وقتا آدم به شک می افته که نکنه خیلی چیزا به اون الهام می شه هوش سرشار ،‌ انرژی فراوان و توان مدیریتی انسانی در زنان خدات تا ناز ، از نشونه های بارز اوناست ، زن چالشگر و عاشق حقیقت ، خردمند و بعضن.....  دیگه لازم شد یه نوشتار خیلی جدی دراین مورد بذارم )

پس ای مردان بزرگ ، ای بزرگ مردان محبت ، ای سرداران عشق و عاطفه بی جهت دخترا رو به عشقتون دعوت نکنید ، اول تکلیف خودتونو روشن کنید ، توان و قدرت ناز کشیدنتونو آزمایش کنید رِنج و اندازه خودتونو بدست بیارید اگه قراره با کسی رابطه داشته باشید از هر شکلی ، زبون بازی و روباه گری و مخ زنی و مخ چلونی و اینا به سرعت برق و باد لو می ره و دستتون رو می شه اگه مرد ادامه نیستید یه کم جلو احساسات اسپرمیتونو بگیرین ..... می شه ! فقط با کمی هوش و  الا بیش از آسیبی که به خانم بخوره خودتون درمونده می شید اگه کسی تا به حال اینو بهتون نگفته حالا بشنوید آسیبی که یه مرد بعداز رابطه ناقص می خوره ( که بیشتر هم خودش مقصره ) چند برابر آسیبیه که به زن می خوره چرا ؟ به خاطر اینکه عامل بیشتر روابط ناقص و کال مردا هستن و بازخورد این ناهماهنگی تو روح مرد بسیار تکرار شونده و موج سازه ، نگاه به قیافه های زمخت مردا نکنید ، برخلاف غرور ظاهریشون خیلی آسیب پذیرن ( گفتم بیشتر نه همه ، چون خانم مقصر هم داریم )

و آخرین حرفم اینکه در عالم امکان وجود درکل ، زن مظهر نازه  و مرد باید با نیاز کامل اونو بخره همیشه و بدون هیچ وقفه ای .. این به معنی لوس و ننر شدن زن نیست که هیچ بلکه کاملن برعکس هر چقدر ناز کشی کنید زن قویتر و قویتر می شه شجاعتر عاشقتر شادتر دلگرمتر زیباتر باورتون نمی شه روز به روز زیبا تر می شه

 

 

 

حالا برین ترانتونو گوش کنین 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نهال چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

سلام

خیلی فاصله ی زمانی بین ترانه ها زیاد بود ....جالب بود ....اما اساسا نتیجه گیری خوبی داشت !

درسته ممنون از لطفت می خواستم تفاوت احساس هارو نشون بدم خیلی واضح و ملموس از روی واقعیت
امیدوارم مفید و بدرد خور بوده باشه

شاد و پیروزباشی

ماریا چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 ب.ظ

متن جذاب و قشنگیه ولی فکر نمی کنی که ممکنه بعضی از زنها ارزش این همه تعریف و ناز و نوازش رو نداشته باشن ؟؟؟

خیلی ها تنبلی و تن پروری و فیس و افادشونو با ناز قاطی می کنن و از مظلومیت بعضی مردا سو استفاده می شه

در ضمن چرا مردا رو اینقدر کوبیدی ؟

ممنون ماریا جان
من هنوز خیلی نیاز دارم دیدگاه زنارو نسبت به مردا بشنوم و شما اشاره هایی کردی

اما راستش دیدگاه خانم ها به خودشون برام خیلی پیچیده س که من خیلی سر درنمیارم

خب مردن دیگه طوری نمی شه اصلن ما چاکر هر چی مردای مرده هستیم و دستشونو صمیمانه می فشریم
از شما ممنونم که دفاع کردین با احساس

شاد باد

الهه چهارشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ

پیمان خان سلام

۱ـ من شک دارم که در روابط ناقص مردا آسیب بیشتری می بینن تا حالا برخورد نکردم یعنی سراغ ندارم
۲ـ بیشتر مردا فکر می کنن ناز کشیدن لوس کردن زنه اونم مردای ایرانی که غرور کور و کاذبشون اجازه نمی ده این رازو درست درک کنن

موفق باشی

سلام الهه خانم

۱ـ شما در بلند مدت پیگیرشدی ؟ مثلن بعد دو سه سال ؟ بیشتر آقایونی که سنشونو بهونه می کنن و یا نمی تونن تصمیم ازدواج بگیرن یا توی آیتم های انتخاب مردد هستن و یا ازدواج های عجیب و غریب می کنن از این امواج درونی رنج می برن ،‌ زن مثل درختیه که ظاهران نازکه اما هنگام توفان چنان به همراه باد انعطاف داره که تا زمین می خوابه وباز برمی گرده اما مرد مثل درخت تنومندیه که با باد منحنی نمی شه و ناچار می شکنه منتها از درون و صدای شکستن تو روحش یه ضرب فرکانسی می شه

۲ـ بله موافقم اما بهتر نیست افرادی مثل من تلاش کنن این راز رو با نوشتن و یادآوری به عنوان یه نیاز همیشگی معرفی کنن و بگن که نه تنها مضر نیست بلکه بسیار ضروری و لازم هم هست .... چقد خوبه با تبادل اندیشه و درکنار همدیگه باورهامونو صیقل بدیم

۳ـ یه نکته مهمی رو اضافه کنم ،‌ اشتباه نشه وقتی می گم مردا منظورم این نیست که به ازاء هر مردی بدون استثنا ء این موضوعات صدق می کنه .. نه ! منظور میانگین و اوریج یه جامعه آماری هستش

شما نیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد