وبلاگ وِرَه شیتَه ؟!

سلام

هدف شما از وبلاگ نویسی چیه ؟

بسم الله الرحمن الرحیم  اولا من کوچکتر از اونی هستم که بخوام هدفی داشته باشم اما کلن هدف من از نوشتن وبلاگ نشون دادن تمام مشکلات و نابسامانی هایی که جهان رو فرا گرفته و هر روز بیشتر و بیشتر می شه و من با نوشتن وبلاگ می خوام به مردم جهان بفهمونم که اگه می خواهید به راه راست هدایت بشید بهتره دست از راه کفر و خدا نشناسی بردارید و با چنگ زدن به ریسمان خدا و ابراز پشیمانی از گذشته خود  با ما همراه بشید تا بلکه خدا شمارو ببخشه و به جرگه حق راهتون بده

فکر می کنی چیا باید بنویسی که بتونه این مهم رو انجام بده ؟

ببینید مشکلات جهان خیلی زیاده و به این سادگی ها حل نمی شه مگر اینکه اونا با من هماهنگ بشن و من راهنمایی های لازم رو برای حلش بدم تازه اونا باید بدونن که این مشکلات رو خودشون بوجود آوردن و ما هیچ تقصیری نداریم  به خاطر همین هر چقد سختی توی این راه کشیدن نباید صداشون دربیاد و اعتراض کنن والا خدا اونارو به حال خودشون رها می کنه  و چی بدتر ازاین  !

بابا  تاتی .... تاتی

فکر می کنی از کجا باید شروع کرد ؟

خب معلومه از استکبار جهانی ! اونی که باعث تمام بدبختیای عالم شده ! این آمریکای پدر سوخته با اون جورج بوش فکر می کنه ما نمی دونیم چرا هرروز این نفت رو گرون می کنه ؟  فکر می کنه ما نمی دونیم برای چی به عراق حمله کرد ؟ فکر کرده ما هم مثل خودش خریم که می گه برای مردم خاورمیانه دمکراسی بیاره ! اون که تو مزرعه اش توی شهر لات و لوتای تگزاس با یه مشت گاو چرون چاه نفت داره ماهی یه دلارم بره روش می دونی چی می شه ؟! مرتیکه خودش فرق اَن با گوش کوبیده رو نمی دونه فکر کرده مردم دنیا هالو پشنگن !

یعنی به نظر شما کل مشکل جهان  رو از طریق وبلاگ باید در آمریکا حل کرد ؟

نه ! به نظر من آمریکا رو باید تو اسید حل کرد ! وقتی که اونا به مردم جهان زور می گن بعد با کمال پررویی به همه جا حمله می کنن و غارت و جنگ و بدبختی میارن و در نهایت وقاحت منت سر مردم می زارن و می گن ما برای شما آزادی میاریم اصلا اون بابا خودش با تقلب و بد اخلاقی تو انتخابات سر این داداشمون جان کری کلاه گذاشت !

بابایی  تاتی ...   بیم تاتی ....   تاتی

توی وبلاگ قالب و فرم کار هم مهمه ؟

اینا اصلا مهم نیست مهم اینه که اسراییل و آمریکا یا روی نقشه نباشن یا اگرهم هستن با ما باشن  و الا ما اونارو راحت نمی ذاریم یا باید بیان با هم بشینیم قشنگ مشکلات دنیارو ما براشون حل کنیم یا ما دست از راهمون بر نمی داریم ! تازه با کمال وقاحت می گه من از برخی جریانها در ایران حمایت می کنم تو غلط می کنی !  مثلا با این حرفا می خواد بین ما دودستگی ایجاد کنه ! یا می خواد کک تو شلوار دنیا مخصوصن عربا بندازه که یه جورایی آمریکا خودش از ما حمایت می کنه ! کور خونده !

ای بیم ...  بیم ...  تاتی  .......... تاتی 

خب فکر می کنی چطوری با وبلاگ بتونی اینکارو بکنی ؟

با اتکا به قدرت لایزال خداوند و به توفیق الهی و کمی همت انشالله به حق پنش تن آل عبا و به کمک الطاف بی کران حق تعالی اینکارو می کنیم

 

به نظر شما وبلاگ می تونه تو آینده ما یا نسل جدید مفید باشه ؟

بله اگه ما بتونیم صدامونو به دنیا برسونیم وازملت های دنیا بخواهیم خودشونو به خواب نزنن ، ازون روشنفکرایی که ادعاشون لایه اُزن رو سوراخ کرده بخواهیم راستشو بگن دنیا اینقد نمی ارزه که روحشونو به شیاطین بفروشن واز مردم خودمون بخواهیم یه کم با هم دوست باشن اصلا با خودشون دوست باشن به خودشون رحم کنن ! فرق خدمتگزار و خیانتکار رو بدونن ! یادمه سعدی خدابیامرز می گفت  : چو عضوی بدرد آورد روزگار دیگه هیچ کس رو نمی مونه قرار ! این یعنی چی ؟ این یعنی اینکه ای آمریکای ذلیل مرده تو اگه یه گوشه دنیا رو زخمی کنی آه و ناله همه در میاد  فکر کردی خودت چیزیت نمی شه نه بابام جان چشماتو باز کن تا جان ببینی وآنچه نادیدنیست آن ببینی !

بابایی ...... تاتی .......

ببخشید این بچه با شماست ؟

 

اِ  آره  می خواستم ببرمش پارک

 

می گم !...... از کی تا حالا هی می گه تاتی تاتی !

خب ممنون از شما که در مصاحبه شرکت کردین !

 

 

 

پن :

وره شیته ؟ اگه درست فهمیده باشم در زبان لری یعنی به چه دردت می خوره ؟ می خوای چکار ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ http://kavir-semnan.blogsky.com/

من اگه دیگه عمرا لب به گوشت کوبیده بزنم!!!!!!!!!!!!

تازه با توپ پر اومده بودم دعوا که چرا آپ نمیکنى دیدم بله.............خیطى مالیات داره مالیاتش هم خوردن یه بشقاب پر گوشت کوبیده است، راستى
بابا ....تاتى ......تاتى

شاد باشى پیمان جان

به جان خودم به محض اینکه جمله اولتو خوندم مُردم از خنده !
دیگه یادم باشه هر جا خواستم جاده خاکی برم یاد یه مخاطب خاص باشم دوتاچشم تیزبین و ......... کارمون سخت شد !

شادی کَمُونه

(یعنی گلوله شادی ای رو که به سمت من پرتاب کردی ـ برام آرزو کردی ـ بعد از برخورد و روشن و شاد شدنم به سمت خودت برگشت دادم ـ کمونه اش دادم ) ترجمه رو داری! دو کلمه و سه خط معنی !!! اینو گفتم تا بعداین راحت ازش استفاده کنم

نهال چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

سلام
تفریبا تمام آرشیوتو خوندم ...خیلی خوشم اومد ...عاشق این جور مطالب روانشناسی و تو این مدل چیزا هستم ،که معمولا نثر خشکی دارند و جذابیتشون خیلی کمه اما تو با نثرت خاصت کمی از خشکیشو کم کرده بودی نمیدونم چی باید بگم .انگار فقط خوندنیه ...بازم سر میزنم ....
موف ق باشی

سلام نهال عزیز

ممنون از لطف و توجهت
این نشون می ده که خودت هوش سرشاری داری چراکه برای خوندن مطالب اینجا باید کار از مغز کشید و تو اینکارو کردی بهت قول می دم آینده روشن و موفقی خواهی داشت

شاد باشی و همیشه پیروز

مرجان جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:35 ب.ظ http://kavir-semnan.blogsky.com

واى پیمان مردم از خنده اون جوکه خیلى با نمک بود نشنیده بودم میخوام بذارمش تو پست بعدى.

شاد باشى

راستى یه چیز دیگه این شادى کمونه کجاییه؟

یعنی از حمالی ما عشق می کنید .... نه ؟!!!

این یه اصطلاحی بود بین جمع بروبچه های دوره مشنگیامون مثلا وقتی به کسی سلام می کردی نمی شنید که جوابتو بده می گفتیم طرف جاخالی داد ! یا خوب نزدیم ، به یه سمت دیگه کمونه کرد اما اگه خوب و گرم جواب می شنیدیم یعنی قشنگ برگشته بود (کمونه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد